Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2012 22:07 - Глупаци
Автор: teddygay Категория: Забавление   
Прочетен: 1277 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Кво ми говорите бе? С нищо не съм по-различен. По-добър съм от вас ако искате да знаете. Един парад ви бръкна да не казвам каде. И кво? Както вие се бръснете така аз си лакирам ноктите. Вече се похвалих с пост. Cърдя ли се, че вие не обичате хубав маникюр? Тва е щот сте тъпаци. Изкуство е. Никога няма да разберете.


Тагове:   глупаци,


Гласувай:
7



1. liliyanaandreeva - И НАКРАЯ ШЕ ВИ КАЖА, ЧЕ КАКВО ОТ ТУЙ ...
25.07.2012 14:00
И НАКРАЯ ШЕ ВИ КАЖА,
ЧЕ КАКВО ОТ ТУЙ -
СПАСИТЕЛЯТ НА ПЛАЖА
Е СЪС СИЛИКОНОВ БУЙ!
цитирай
2. анонимен - Хомосексуалността е психическо заболяване,не се определя от гените
15.09.2012 08:17
Фалшивата толерантност към такива като вас е,защото сте нужното оръжие в ръцете на онези горе,които са на принципът "разделяй и владей".
Вие сте употребявани като едно от средствата срещу всичко нормално и красиво,срещу всичко естествено в природата.
Когато такива като теб осъзнаят,че са просто инструмент и средство ще престанат да се събират и парадират с това,което представляват.
Сега ви е удобно да се ползвате от измислени права,както всички мюсюлмани-емигранти,цигани,евреи и други.Страдате от същата нетолерантност,но за различни неща.
Това е всичкото внимание,което ще ти бъде обърнато от мен и ако не бързаш да ме оплюваш в отговор,но се замислиш върху думите ми по-горе ще разбереш посланията в тях.
Никои не пречи на обратните да си бъдат обратни,но парадирането чрез "паради" и извратеност по медии,филми и песни е умишлено.
Дори по?но филмите са свързани повече с отделителните процеси,отколкото с възпроизведителните,книжките в детските градини на Запад,книжките в училищата...нищо случайно няма.
Вие сте непълноценни хора и го знаете,ако бяхте нормални щяхте да сте способни да създадете поколение помежду си.
По-голямо доказателство за Ненормалността ви няма,не е и нужно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teddygay
Категория: Забавление
Прочетен: 28191
Постинги: 5
Коментари: 24
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930